Herkese merhaba,
19 Haziran 2026 tarihinde Apple Geliştirici Programı üyeliği satın aldım.
Ödeme banka hesabımdan başarıyla tahsil edildi. 20 Haziran'da Apple'dan bir e-fatura ve siparişimin işleme alındağı söylemeden başka bir e-posta aldım.
Ancak, Apple Developer hesabımda oturum açtığımda, hala “Enroll Today” düğmesini görüyorum. Hesabım ucretsiz bir geliştirici hesabına benziyor ve ucretli üyelik özelliklerine erişemiyorum.
Satın alma işlemi için kullandığım Apple Hesabıyla oturum açtım. Üyelik ayrıca Apple Hesabımın abonelikler bölümünün altında da görünmüyor.
Bu konuyu daha önce yaşayan var mı? Aktivasyon ne kadar sürdü ve bunu çözmek için ne yaptınız?
Teşekkür ederim.